^ Otsikossa on hyvä biisi. Kuuntele tästä. ;)

Ei mulla oikeastaan mtn asiaa ollut.. sairastin muuten vähän vajaa kaksi viikkoa sitten flunssan. Parhaimmillaan +39 astetta, mutta ei se niin pahalta tuntunut. Näkökantakysymys, y'know.

Mutta jos pitää yksi asia mainita, niin tulee mieleen ruoka. Kyllä, oon ihan järjissäni, vaikka onkin koeviikko ja pitäisi lukea kemiaa. Se ei kuitenkaan ole pointtini(!). En pystynyt sairaana syömään mtn. Masentavaa, tiedän. Kolmen päivän koulupoissaolon jälkeen olin ihan nääntynyt, mutta toisaalta ei ollut kyllä nälkäkään. Tavallaan siistiä, kun puuttui kokonaan itsesuojeluvaisto asian suhteen. :'D Enivei, porukat sitten pilasivat iloni ja pakottivat syömään. Ensimmäiseksi asiat joita pystyin vetämään olivat mandariinit ja maustamaton viili, jossa puolukoita ja hunajaa.

Toi oli ihan välttämätön yksityiskohta tarinan kannalta.

Nyt kun oon parantunut, on ällö fiilis kuitenkin jäänyt. Aina kun avaan jääkaapin, kaikki muu ruoka saa yökkimään, paitsi ne ihanat mandariinit ja viilit. Nyt vedän niitä aamu-, väli- ja iltapalaksi. Koululounaat ja lämmin ruoka kotona on yhtä tuskaa, mutta kyllä niitäkin syö, kun on sairaan nälkäinen. Tämä on vain hirvittävän hauska tilanne samalla, kun ajattelee - mä vedän päivästä toiseen tällaista. Koskakohan tulee raja vastaan?

Mitäköhän mä sitten syön? :'D

~ ermine.